Follower

Thursday 1 September 2011

open house...

crita tentang open house yng aku pegi kat  umah kwan aku..
klu nak bca klik kat bawah nie...tu pown klu nak bca la...  :)
first skali aku nak ckap...best la open house kat umah membe aku sorang nie...nme dye sara...membe yng same course ngan aku tde...yng ade bebudak course kimpaln...best la jgak sembang ngan diorang...open house tu mula kol 5.00 dan akhir kol 6.00....penat gak la...aku dtng awal skit..maklumla...ska nolong orng...:)

ha...yng ni bukan gambar aku...ni gambar membe aku...yang sebelah kiri tu rafique...yang sebelah kana tu sara..aku gi umah dya la...korang nak thu?? depa ni tngah hot berkaple...sume cikgu tau psai depa...klu keluarga depa tu x yah dok kta la... :) (sorry gamba kecik skit...) yng kecik2 tu bkan ank dya keyh...tu adek sara,.. :)


yng nie gamba membe2 aku yng dtng ke open house tu...dri kiri am,rafique(seperti gamba yng dtunjukkan diatas), togo (bukan nma sebenar) ngan pak lonk(orang pnggil die camtuh) . diorang ni ume ambil kimpalan dan fabrikasi logam...kat sekolah aku tu...

okeylah...smpai sini ja...x tau nak tulis apa dah..bye2..assalamualaikum..:)

No comments: