Follower

Tuesday 11 December 2012

birthday my doraemon!

Assalamualaikum...
11/12/1994
today is hari awek aku dikeluarkan dari perut ibunya..hehe..
tapi..aku lupa nak wish dekat dia semalam..wuhuhuhu... :(
its alright...yang tu yang dia kata..
btw..ghari ini juga gigi aku PATAH..ufff!!
tapi lantaklah..yang penting..my sayang..
kalau tidak..aku nak something yang special untuk dia..tapi..
apakan daya..dia stay jauh..dan aku pula tengah kerja..
 Apa-apa pon..

HAPPY BIRTHDAY ALIAA DHAMIRAH a.k.a mrs bambam!!
hope awak sihat-sihat selalu..
dan jangan makan benda-benda tak elok...
sentiasa jaga diri tu baik-baik...


(gambar di atas ni saja letak..hehehe..)

from me..
hope u always enjoy yourself sayang...
one day i will give u a ring!!
in sha allah..
that's my hope..

-AWAN-




No comments: