Follower

Tuesday, 19 June 2012

Cuti sem!!



Assalamualaikum...dan selamat pagi petang siang malam....cuti sem kat tempat aku blajaq dah mula dah...tpi aku bru ambil sijil asas...kami cuti awal sikit dari budak2 diploma yang len...besa la...masok sekali ngan budak diploma sem 1...so...budak sem 1 pon boleh cuti awal macam kami gak ar...best jugak la...tapi kekadang tu bosan gak la dok umah...ada gak terpikiaq nak pi bercuti..tpi bagaimana and macam mana?? hanya tuhan yang tahu...ongkos pon x da...hehehe...duit elaun semua dah perabih..macam mna nak ada en?Qasa2 la..kalau pi mana2 pown best jugak...tpi naseb baik la aku ngan family aku nak pi perlis bulan nie..tu pon sebab ada kenduri...kalau x da...memng hanya menjadi harapan je la...perlis pon jadi la...kalau dapat pi johor lagi rancak...hehe...ok la..setakat tu ja..x tau dah nak tulis pa...wassalam..

-AWAN-

No comments: