Follower

Thursday, 7 June 2012

aku bercerita...

Assalamualaikum...kat sini nak bercerita psai aku dah x jdi kluaq dri JMTI...alhamdulillah...hmm...dok dlam nie dah ajar aku mcam2...ajar aku cra nak setia ngan orang...mcmmna rsa skit aty yng melampau...mcm2 la...nak cerita pown mngkin 2 3 page bru siap kot..hehe...crita aku...aku ad jmpa sorang pompuan nie...syang nye aku kat dye smpai klu aku ngan dye pown aku dah x nmpak orang lain da...nak kta setia tu smpai membe2 pompuan aku pon aku wat x tau ja...mang setia tahap gaban la...tpi...tu semua bnda yng aku buat dlu...dah lpas...aku terpaksa melepaskan dya disebabkan kemahuan dya sendiri,..sebgai insan biasa...boley redha je la...aku nak boley buat apa da...so...kat sini...apa yng dtng jgn ingat boleyh snang2 kita ambil..dan...apa yng dah pergi jngn ingat mudah2 kita lupa...tpi slama aku ngan dya...bhagia mang terasa...amin...wassalam... :D

-AWAN-

No comments: