Follower

Tuesday, 3 April 2012

x tahu apa nak ckap...

Assalamualaikum...kepada yang beragama islam tu jawab la ye....lama dah x bkak blog nie...bnyak keja la katakan...tpi sja ja bagi bnyak keja...sbenaqnya kehadiran ak kat sni x tau ap punca...mungkin sbb boring sngat kot...ermmm...bgi korang kan..cinta nie pnting ke x?? klu bgi orang yang mementingkan cinta tu x tau la...mungkin dya ska bercinta..tpi kan..sebaik2 baiknya bercinta la dengan ilahi...itu lebih baik dri bercinta ngan manusia...tpi x slah klu nak bercinta ngan manusia pown..manusia ni berhak ad rsa cinta dan kasih terhadap seseorang yang sngat dia syang...tpi sbelum tu...manusia nie perlu ad rsa cinta dngan ilahi...ak pown bkannya perfect sngat....semua orang x perfect...tpi bgi seseorang yng merasakan dri dya tu perfect...hrap berhentilah berangan tu ye...kita semua nie hnya tumpang di dalam dunia yang fana ni ja...kita dah x dak dunia lain..semua nie milik yang maha berkuasa..so buat cara menumpang...jgn ikut sedap hati je nak buat macam2...hehe...ok...

AWAN

No comments: