Follower

Friday 29 July 2011



gamba kelab~




Ni gamba kelab seni dan budaya kat sekolah kitorang...Pengerusi kitorang kay muhammad helmi bin kamaruddin..aku ahli biase je..dari tepi sebelah kiri safwan(aku),akhmal(angkasa simpson),cikgu faizal,cikgu fazilah,kay(mika-ra),faiez(faiez imran) dan hafiz(suku umat) atau lebih dikenali sebagai blackpitt! haha... :). KItorang dah bnyak kali buat persembahan...kat sekolah..kat luar pon ade gak...mse ary ahad..kitorang buat persembahan kat c.s mse program outreach~ malu kot!! dah ar aku mula2 nyanyi..mne x nyer..sume mlu nak nyanyi...hehehe...tpi mnjadi gak ar...klu x kitorang nak wat sketsa! tpi dah terlambat...terpaksa buat yang simple...~tpi camne pown aku rse bngga! ade gak kelab yang aku masuk wat aktiviti yang gila kentang!! memang best korang!!

No comments: